Возврат товара по гарантии

Если, в течение гарантийного срока, в процессе использования товара, вы обнаружили брак, то товар можно вернуть/обменять по гарантии (срок гарантии, на конкретный товар, указан в объявлении). В данной ситуации вам необходимо с нами связаться и указать по какому номеру телефона был оформлен заказ. После чего, менеджер проверит данную информацию (для подтверждения факта покупки) и предоставит вам информацию для отправки товара к нам. Вы также можете самостоятельно привезти товар в наш офис в Киеве, предварительно уведомив нас об этом.
Важливо: Якщо ви відправите товар післяплатою, то співробітник нашої компанії не зможе забрати вашу посилку.
Всі повернення по гарантії відправляються клієнтом у вигляді звичайної посилки. Товар повинен бути добре упакований. У тих випадках, коли клієнт не хоче обмін товару він повинен покласти в посилку інформацію з номером платіжної картки і Ф. І. Про держателя картки. Якщо платіжна карта не Приват банку, то Ф. В. О потрібно вказати латиницею.
Важливо: Доставку в нашу сторону оплачує покупець!
Після отримання товару ми зв'яжемося з вами і повідомимо про факт отримання нами посилки і, якщо потрібно, уточнимо повторно деталі повернення. Зробимо видеораспаковку, якщо це необхідно. Час перевірки товару зазвичай займає від 1-го до 7 робочих днів. Все буде залежати від нашої завантаження і причини повернення товару. Після ми наберемо вас, щоб повідомити результати перевірки, і повернемо гроші на карту або надішлемо заміну товару на ваш вибір.
Важливо! Якщо за поповнення вашої картки стягується комісія, то магазин поверне вам суму товару за мінусом комісії.